Monday, November 23, 2009

Supervisor ku..

mood kerja.. plss mood.. jgn lari dari aku.. hehehehe... kembalikan mood aku.. tetibe hilang.. nak wat ape ni?? humm.. humm.. nk mengulor?? xboleyh2.. sy takut SV sy.. hee~ lgpon kwn2 sy semua busy dengan kerja2 mereka.. kesian mereka.. hehe!! officemate sy da pegi mengulor kemana2.. mentang la SV die baek.. huh!! jeles2~

kenapa sy sayang+takut SV sy:
- sebab die sk tetibe moody.. tetibe.. hehe~ bahya..
- sebab die kan SV sy.. hormat la kan..
- sebab markah saya di tangan die..
- sebab die suke buat lawak n perli2 saya..
- die suke menyampuk bile pompuan bergosip.. hehe~
- die sgt pandai..
- die sgt hensem.. hensem ke?? haha!!
- die suke senyum, walaupon die busy..

tapi sekarang die nmpk tension.. mcm slalu moody sj.. sampai sy pon takut.. maybe die bnyk keje.. plus die ade exam nanti.. tp, pelik2.. saya kene tempias die.. shian saya.. tp, report saya die bagi 5!! siap Good Reporting!! (gle terkejut,mcm nk mati).. i2 wat saya lagi pelik.. die marah saya ke @ mmg die busy?? hum.. pape pon,Gerry, u r d best!!!!