Monday, November 16, 2009

Sengal-Sengalan...


bermula la ketiadaan keje ku dimalam2 buta ini.. tgh aku melayan perasaan yg bapok bosan ini, teringat kat DORG yg humm, nak pangil ape eyh? sengal? senget? sengal n senget..ngeh3..

budak2 yg xpernah betol kepala2 nya.. ngee~

sangat la sengal budak2 ini.. mula2 aku kenal dorg aku igt dorg skema.. hehe! bile lame kawan, rupe2nye sgt la sengal... sengal mereka, masyALLAH.. kadang sampai aku xboleyh nak balas selepas di bahan.. tp, korg yg slalu dibahan kan?? ngee~
sengal2 korg, tp, korg terbahek lah!! ngan korg aku boleyh jadi diri aku.. the real nadia! ngee~ n korg pon jadi diri korg.. kan?? hehe!
kalao nak cerite pasal korg, bnyk sgt.. xlarat aku nak menaip dow! papepon, aku nak gtao windu korg sgt2 doww!! lame x gelak besar ngan korg doww!! tp, kesian, ade yg tgh exam skunk ni.. paper vibration lak 2 esok.. hehe!
GUD LUCK umett, ajadikot, yanayun, n idadiot.. hehe~
kepada yg tgh intern, bersedia la kita 4 next sem yg mcm SIOT! bahangnye dah terasa skunk... ngeh3..
papepon korg tanx sbb kwn ngan aku, n ade bile aku sengal, bile aku bosan, ble aku senget, bile otak aku x betol, bl aku nak bahan korg n korg bersabar ngan bahan2 aku.. hee~

p/s: nampak sgt aku tgh bosan kan skunk.. haha! luv u guys!


3 comments:

nontampaltampal said...

ak teringatkan zaff "sengetttt giler!!!" masa perlawanan bolajaring v3sc dolu! hakhak~

NaDiaSaBry said...

hahahahaha!!! senget gle game ni!! hahaha!! lawak2.. tym 2 da la org tgh siyes.. haha!

Mrs Napkin Head said...

u're lucky to have people around you babe.not animals.. =)