Tuesday, November 10, 2009

Rimas..

love is blind.... betol sgt.. ekceli, bukan love 2 yg bute.. manusia yg bercinta itu buta.. seme org sekeliling da xkesah da nak jadi ape.. asal kn boyfren happy.. xpela kwn ni mcm da nk pecah jantong tahan sakit hati.. makan hati.. dowh.. bajet2 la.. bukan husband kott ko nk tantang mcm 2.. klu husband pon, biar husband yg tantang ko.. memang la xsalah bercinta... tp, berpada laa.. aku pon pernah ade bf kott.. timbangkan la perasaan kwn walaupon kwn ni da xpenting utk ko.. sebelum jmp boyfren, sp yg wat ko happy.. sape yg tolong ko?? sape yg layan ko?? tuptup ade boyfren, hilang semua.. kwan betol2 ko tolak tepi.. bukan boyfren je.. skandal pon same.. skandal je pon dowh.. xkan da lupe kawan??

dow.. get a life.. 24hours sembang pasal lelaki.. bosan dowh.. bosan.. bl jauh ngan skandal o bf ko, ko cr kwn.. tp, topic yg nk disembang kan, still lelaki.. dow.. bosan.. muakk.. malas da aku nak dgr.. rimass.. ekceli aku xkan rimas klu ko betol2 xlupe kwn.. ko dtg bl ko perlu.. bl aku perlukan ko? haram.. ade mood ko layan, xde mood ko wat bodoh.. aku pon mcm ko gak.. ade hati n perasaan.. mmg la luaran aku kasar.. tp, xsemestinye aku ni xde hati.. sengal la ko dow.. dah la.. ko pilih laaa... aku da mls.. gv up ngan kwn mcm ko.. da bosan ngan kawan yg akan tngalkan kwn bl ade bf.. aku da serik.. dah2 la.. aku da malas.. chow!

p/s: hanya meluahkan rase tidak puas hati.. tiada kaitan yg hidup @ yg mati...

No comments: