Sunday, November 29, 2009

kesan kene tinggal..

lalalalala~~ mahu buat apa ini malam?? nk wat keje.. siyesly malas & lansong xde mood.. bosan2.. dah la kene tinggal ngan mama.. padah mandi lame sgt.. *sobsob* mama ni pon, tngu la jap.. nak ikot jugk.. ngee~ nak kua sendirik? humm.. carik nadia laen la.. sgt la mls.. hehe..
mahu tgk TV, haiyak.. adek2 lelaki ku tgh tgk bola.. kompem! aku xleyh bkk chanel laen.. mencikk aaa bolaa!! aarrgghhh!! tension2.. xleyh tgk awal ashaari mlm ni...

adek pompuan, una da blk hostel.. esok ade paper.. haihhh.. lagi la bosan.. klu x melepak je kat bilik ngan die.. even x menyembang sgt, atleast ade org.. hehe.. yelaaa... die tgh exam.. xnak la aku meyembang bnyk2.. nnt aku lak yg kene.. hikhik.. aku bosan2 suke kaco die ni.. sbb die ni jenis diam2.. skali die marah.. wau! malatop babe!! konon2 tension sbb study.. haha! tp,klu xde die kat rumah ni, bosan sy.. xde teman.. die je peneman.. adek lelaki? bnyk kenekan aku ade laa! hehe.. plus una ni bnyk rajin nyeee dr aku ni haa.. anak kesayangan mama la katekan.. kene la rajin2.. huhu! yg paling penting, die ni sememnye lebeyh laa dr saya.. msak pon okla..jahit pon oklaa.. beramah ngan org tua oklaa.. sopan santun oklaa.. study pon oklaa.. semenye oklaa die ni.. untung BF die.. hikhik!

una yg tgh exam..haha!padan muke kene study!

family besar pon kadang2 bosan jugak kan..?? saya bosan sebab saya kene tngal... uwaaaaa!!

No comments: