Monday, November 16, 2009

NTAH PAPE...

Saya x faham.. ape masalah dgn org timur?? kitorng ni bunuh org ke?? klu bunuh, seme tempat pon ade.. ktorg ade kacau org ke?? mcm la awak xpernah kacau org.. knp perlu malu kapel or berkawan ngan ktorg?? hine ke ktorg?? knp nk kene kutuk org yg berkawan o kapel ngan org pntai timur?? knp? ktorg kampung?? fine! kalau kitorg kampung, knp?? awk urban sgt?? klu awk urban sgt skali pon tp, klu pemikiran awk karat macam ni, bek awk dok dlam hutan la.. ktorg makhluk tuhan macam awk jugak.. awk igt awk perfect?? klu awk perfect skali pon, xpayah la nak berangan, awk mmg x perfect..

Saya geram.. Sebab kami xbuat pape pon.. Kalau ade pon, segolongan sahaja.. perlu ke kaitan ngan dgn semua.. knp tempias kat semua org?? knp?? awk xpernah buat salah?? golongan awk semua baek2 ke?? jgn kerana nila setitik rosak susu sebelanga.. fikir2 kan lah.. awk tak de hak nak malu berkawan ngan ktorg.. or maybe sbb bahasa?? bajet bahasa awk elok sgt la... sorry, mmg kali ni saya memilih jalan yg kasar.. sbb awk maen kasar.. mula nyaa mende2 ni x de masalah pon.. bile saya dapat tahu, saya tersentap.. bile saya tersentap, saya tetibe geram mcm nk marah.. & saya marah.. mmg kali ni saya betol2 tersentap & marah.. sudah2 la wak.. suke ati awak lah.. KOLOT!


No comments: