Friday, November 20, 2009

Perlu ke??

alahai... rimasnye dgn soalan yg same.. klu soalan 2 aku ade jawapan, ok, aku suke.. tp, xtao nk jawab mcm mn.. hee~ naseb baek la family.. xde la saya marah..

23 tu besar sgt ke angka die?? 23! 23 baru kott.. perlu ke mencari teman hidup da?? humm.. bg aku xde la awal, sedang2 elok la klu nk mencari.. tp, da x jumpa.. nak buat camne.. plus, hati aku mmg da sedikit tertutup utk mencari.. sobsob..

begini ceritanya.. alaun da dapat.. tetibe teringat, aku intern ni x blanje lagi nenek aku pape.. so aku ni konon2 nye nak la blanje.. then aku msg la makcik2 n pakcik2 aku seme jemput makan2 sket.. simple je pon.. anta la msg kat seme makcik2 n pakcik2 aku.. xsangke la tetibe menjadi topic hangat dikalangan mereka... dpt la msg2 dr makcik2 n pakcik2 aku ni... "wau! suspen gle.. bawak bf blk ke??", " bawok abe klate balik ko?", "bf dtg rumah nak kenal kami ke","ok, kami kumpul soalan2 utk interview nnt.." inilah antara2 msg yg aku dpt.. xmsk call lg.. aku mcm tercengang! aiyak! perlu ke soalan2 itu ditanyakan waktu aku frust menongeng ni?? tp.. layaaannnnn!! best jugak.. lawak la dorg ni... aku lak yg naek takut.. hehe! terbayang gak mcm mn klu aku xde jodoh.. humm.. sian mama & abah.. rilex mama,abah.. klu ade xkemana k?

ok,da kat kampong seme.. soalan yg same betubi2 menerpa menusuk ke lubang telinga aku.. smpai aku da xtao nk jawab mcm mn.. aiyak.. ape yg aku leh ckp, sabaaa.. xjumpe lagi.. InsyALLAH.. 2 jelaa.. & belambak2 nasehat yg aku dapat.. lagi2, dari nenek ku.. SITI RAMLAH.. mok tok2, semangat betol.. rilex.. bukan aku memilih.. tp, skunk ni aku nk cr husband.. bukan bf ok.. aku ni pon bkn la wife material.. tp, aku da xleh suke.. xkan la nk hidup ngan org yg kt x syg kan? xkan la nk tangkapmuat je.. dulu2,zaman kanak2 boleyh la.. ni aku da dewasa k.. aku leh piki..

BFF aku pon suruh aku cr BF?? MOTIF??? xpela myra, ape kate aku tngu ko dulu.. br aku cari k? ko jgn jual mahal sgt ra.. hoho!

haihhhhh!!~~ sgt tension dgn soalan2 ini.. perlu ke?? x kott.. xpyh tny kott... & x payah suruh.. klu ade yg betol2 saya sk n die pon sk kat saya, saya bawak die yg teristimewa tu jumpa awak2 semua k?? tp, jangan la awak2 semua x suke kat die.. ngeee~


No comments: