Thursday, January 12, 2012

Pape jelah! ;))


Selamat pagi....
Okay...
Hari ni, nak buat apa??
Sama seperti 4 hari yang lepas...
Layan movie, dalam office... Hua3~
Naseb baek laaa boss x terfikir nak pasang cctv kat office... ;))

Mmmmm...
Tinggal bape hari je lagi aku akan tinggalkan Ram-bytes, selepas 2 bulan lebih notice..
Notice 3 bulan okay.. Nak pengsan rasa...
Perasaan, sedey sebenarnya nak tinggalkan company ni...
Memang laa tiap2 hari masa awal2 keje dulu cakap nak berhenti...
Memang x lekang la dr mulut nak benti keje...
Tup tup, setahun lebey jugak keje sini...
BANYAK gila pengalaman yg aku dapat...
Tapi, mmg x kan expert laaa... sebab banyak lagi yang aku kena belajar...
Tp, keje sini ajar aku mcm mn politik kat office...
Politik dgn boss...
Politik dgn client...
Yang paling best, belajar macam mn nk tipu client...
Haha.. tp, tgk client jgk la nk kelentong...
Kalau SHELL, tak pernah lagi la aku kelentong dorg... dorg kelentong aku banyak... huhu!

Kerja kat sini, mmg aku jadi macam lelaki...
xboleh nak manja2 okay...
Kuku aku pon dah calar2...
Kn la skunk ni rajin mem-polish kan die...
Muka jgn ckp la... Kalau project dkt onshore, CONFIRM, balik hitam, dan dianugerahkan jerawat2 di kawasan muka.. (hell yah! **suke gile**)
Aku dapat pengalaman macam mana susahnya nak dapat rezeki yang halal...
Pergh! susah wooo... keje cam lelaki, sekeliling semua lelaki...
Kalau kat offshore, susah sgt... Mmg pengalaman yg aku xkan lupakan smpai bila2 laaa...
Dulu praktikal dgn client p offshore naek chopper.. skunk, jgn harap la merasa...
Haha! tp, itu la pengalamn yg x kn aku dapat kat mn2 n dapat dibeli...

So far, keje kat sini okay la...
Orang2 die okay je... tp, bnyk perangai laaa...
Gossip no 1... serius! haha!
MAnager aku pon okay...
Dia bnyk back up aku....
(maklum laaa, aku sorg je bunga department die)
itu yg officemate aku cakap laa...
so far, okay je ngan die...
Dalam master study aku pon bnyk dia tolong wat kan research.. baek kan??
Tp, ikut mood jgk.. kadang2 die ni period jgk.. hihi... ;))
Kawan2 department aku seme okay!
Aku suka dorg! Adi, Haziq, Ezaime, Fares, Ali, Mat yus, seme okay!
Dorg ni kaki lawak! kaki usik... seronok ngan dorg...
Tp, kalau time project problem, tgk la muka dorg macam mana...
Cam rimao! Aummmm!! Takuttt!!

Ni bulan terakhir aku kat sini...
2 bulan notice yg lepas, mmg x masuk office, baru siap project ni, kena travel utk project laen plk.. mmg la letey, tapi happy! Dapat kenal ramai org! ;))
Bulan ni, boss srh rilex kat office...
Ni mmg betol2 rilex ni... keje hapeee pon xdak! Boring okay, tpi, best gak leh aku layan muvie2 yg x sempat aku layan...
Officemate aku seme dah ke offshore.. termasuk la boss aku xde kat office..
Gila boring...! Senyap je kat department aku ni...
AKu terpaksa la menyemak kat department org laen...
Kaco org sna sini...
Waaaa!! Serious boring!!

Okay...
Mana plk aku lepas ni???
Jeng3~~~
Hehe... Alhamdullilah....
Aku dapat offer job dgn company yg sponsor aku study dl , ;))
Syukur2... Syukur Ya ALLAH...
Akhirnya...
Org cakap rezeki nak kawen kowt! hehe!
En Tunang pon dapat company yg sama...
Tapi, polisi baru company tu xleh kawen satu organisasi...
En Tunang mengalah. huuuu~~

Moga2 tahun ni adalah tahun yg terbaek utk aku sekeluarga...
Dan terbaek untuk kami!
Ameennn~!!

Aim skunk, blaja masak!
En Tunang suka makan banyak!
Kena blaja masak sodap2~~
Nak jadi isteri solehah kan....
**chewah!**

Moga ini yang terbaek...
Syukur Ya ALLAH...
=)

1 comment:

deenazainal said...

ko dpt opu mna?
2feb pipe eh?