Wednesday, January 25, 2012

Aaaaa! Malu!


Weeee~~
Perasaan malu kat diri sendiri...
Just finished reading my older post...
Hua3~
What can I say???

NTAH PAPE SANGAT2~~

Har har har~~~

Apa yang aku fikir eh time tu? apa aku rasa eh time tu??
Klakar nye...
KAdang2 aku maen tulis je.. x maksud kan pon...
Bila aku baca balik, mak aih...!!
Apa yag aku tulis??!!! LAME!!
Aaaaaaa~~ tak matured sgt okay....!
(adakah saya sudah matang??)
Hummm...
Tidak jugak...

Tetapi....
Saya rasa pelik macam mana saya boleh tertulis dan ter-post cerita2 macam tu...
Hahaha.. Klakar2~
Sebenanrnya aku x maksudkan pon apa yg aku tulis.. lagi2 post2 aku masa 2009 and awal n tgh2 2010...
So lame~~
Pathetic!
*okay, saya mengutuk diri saya*
Biar la...
Sebab saya rasa ntah pape sgt2~

Tapi...
Takde la semua aku maksudkan ntah pape...
Ada la jugak yg betol...
Tapi, klakar laa...

Menyesal betol pegi baca post2 lama...
Buat malu je.... haha!

Ni la sebabnya kebosanan menghabiskan sisa2 hidup aku kat sini...

be wau ra ya nge...



No comments: