Sunday, January 1, 2012

Hye 2012!


Pejam celik, pejam celik, hujan, panas, hujan, panas,
Dah 2012...
Kejap je masa berlalu...

Apa yang best kalau dah tahun baru??
MMmmmm.....???
Mmmmmm???
hummm...
Ada ke yang best??
Ta best pon, sebab umor dah makin tu tu tuuuu waaaaa.....
Tapii.....
Perangai, still lagu ni jgk laaa...
Bila nak matured... hehe...

Apa2 pon...
Bye2 2011... And thanks for giving me all the happiness...
;)

2011??
Wo wo wo....!
Macam2 jadi... Alhamdullilah, boleh dikatakan semua nya boleh mengembirakan aku!
Yeay!
Aku start keje... Start independent... Start bayar ni bayar tu...
Dan macam2 lagi... Start travel sini, travel sana...
Even sangat letey... Am Happy with my job... (But, I Hate my boss) haha!
Aku happy dengan family aku.. Ngan adik aku makin lama dah makin besar...
Makin suka buli aku, tapi, aku suka... My family is my life and my soul... My nyawa! Thanks mama abah! I love u more and more and more..!

Dan................ 2011, sapa sangka...
I found someone who really loves me, really cares about me, really handsome, really sweet, really macho, really brave, really tall, really humble and.... really etc.
Dah laaa.. Nanti kembang pulak kan?? hihi...
Siapa??
hehe.. My En Tunang la....
Aku pon x sangka aku dah jadi tunang orang...
Rasa macam kelakar pon ada...
Tapi, ni la orang ckp.. Takdir...
And I am really really really in love with him...
Thanks sayang for the happiness you brought in my life...

Kawan2... Huhu!
Seperti biasa... Dah keje, mesti la bertambah kawan kan?
Macam2 org aku jumpa.. tp, layan jela...
Aku still lagi ber sengal sengal lan dgn membe2 aku yg macam dinasour tu dan yang laen...
Tapi, sedey sket la.. seme dah jauh2, and bz dgn keje...
Tapi, ktorg still jumpa dan sengal seperti biasa... ;)

Now.. its come to 2012!!
Apa azam baru???
Mmmmm??
hummm????
Erk??
Takde azam ke?
Haha!

Macam biase, nak menjadi anak yang baek dan solehah...
Chewah!
Nak menjadi pekerja yg berdedikasi.. (Alhamdullilah, dengan kerja baru)
Agak2, poyo x kalau aku azam,
Nak jadi isteri yang solehah...
Heee~~

Dan.... Macam2 lagi....
Takleh bagitao azam kita detail2 kat org, nanti x jadi...
Hehehehe....

Tapi....
Dengan segala kegembiraan, dugaan masa 2011, semua nya datang dari ALLAH...
Bersyukur dengan apa yang diberikan oleh Nya...
Dan masih berusaha menjadi hamba yang solehah... Insyallah...
Syukur dengan dugaan dan kebahagian...

Okay... Post ni dah macam rojak dah....
Happy new year everyone!


No comments: