Tuesday, February 1, 2011

Saya garang ke?


Sementara boss takde ni, baek blog2 kejap...
Hikhik...

Semalam my ex scandal call...
Konon2 nak cheer me up laa...
Okay, I happy la kjp kan dgr ke-poyo-an dia tu...
Dah berubah dia skunk, x percaya...
Bagus laa.. Sebelum ni, cam skema2 sket... hehe..

Tengah2 dia mem-poyo-kan diri dia,
Tetiba dia bertanya...
"Eh, nape u xde bf lagi??"
dan harus la I jawab:
"perlu ke bf? kawan sudah, lagi best"
Dan dia:
"u jual mahal sgt kot"
Dan saya:
"harusla, takkan nk jual murah2"
Dan dia trus berkata sekaligus membuatkan saya sedikit hangen:
"I tahu kenapa, u ni garang gila u tahu"
Saya:
"hah??!! takde maknanya, mana I pernah marah u"
Dia:
"Tak pernah sgt.. cuma selalu je kena marah, kalau merajuk sampai sebulan!"
Saya:
"sebulan ke? bukan seminggu??"
Dia:
"kadang2 2 bulan.."
Saya:
"Waa.. lam jgk la kt scandal eh"
Dia:
"tulaaa, I kagum leh scandal ngan singa"
Saya:
"tak guna! dah la! Nite2!"

Siot it punya org, dia kata aku singa!! Marah betol!!
Kali merajuk 3 bulan!

4 comments:

nontampaltampal said...

aku jumpa "lam" dan kali without ini.. hek hek.. dunwori nadut,, i xbahan...

eh,, skandel ko ni salah.. bukan singa,, dinasor ja~~

NaDiaSaBry said...

Ala pipaaa ni.. terringal hurup je.. diamaafkan la.. haha!!

MaMaikah? said...

hikhik

Urutoraman K said...

terringal~

ape tu nad?