Saturday, February 12, 2011

Pening tahap cipan!


Tidak la sesenang yang dijangka...
Argh! otak aku dah sakit...
Baru proposal, aku pon dah confuse ngan project aku sendiri...
Setelah dikaji2...
Luas sebenarnya scope kerja aku...
Dan...
Aku x sangka aku pilih project ini untuk master!
Aku sengaja mencari nahas...
OMG!
Ape aku buat ni~!!

Aku budget, time weekend leh concentrate kat project...
Sangkaan ku meleset!!
*sebenarnya dah budget dah*
Weekend pon aku terpaksa bekerja...
Walaupon dirumah, kerja tetap jalan...
*Claim OT la... haha!*
no wonder laa seme engineer kat tempat aku pkai IPhone or blackberry...
Senang utk dorg bekerja rupanya...
Adakah aku patut memiliki nya juga??
Sapa nk bagi?? Sapa nak bagi??
har har har~

Aku terasa sgt letey minggu ni...
Otak serabut...
Esok kena kerja...
Oh TUHAN!
Kuat kan aku....!!

3 comments:

nontampaltampal said...

wah,, naduuttt!! master tuh! kawkaw~~

sabar je lah dengan kepeningan itu semua.. anggaplah ia panas yang membahang sebelum Allah turunkan hujan rahmat pada ko eh.. :)

take care naduut~~

NaDiaSaBry said...

Waaaaa~~Pipaaaa pandai bagi nasehat rupenyeeee~ ngeh3~

nontampaltampal said...

haha.. sharing is caring what?? hehee