Thursday, February 24, 2011

Crush + Melting....


Hummm...
How can I start to tell about him...
Ngeh3~

Humm.. Humm..
Hari ni keje tak de la banyak...
So, sesi merapu memang la banyak kan...
Since kerja tak banyak, I pon usha2 la report2 yang patut I study...
Memang banyak la kena study...
Saya kan budak baru belajar...
Sesi pertanyaan pon bnyk la terjadi jugak...
Sorry laa.. Saya mmg sk bertanya...
Tapi, dia sentiasa rilex kalau saya tanya...
Busy macam mn pon, mst dia explain dengan baek sekali...
Dia bujang, OF COURSE!

Itu bkn masalahnya...
Dia tua 3 or 4 tahun dari I~
Tak handsome sangat.. Tp, bila dia senyum, saya suka gigi dia...
Sangat sweet! Dia gelak, GOSH! Sangat comel...
Badan dia, Tough! Tak tinggi sgt.. tapi, I kat bahu dia...
Yang paling penting, dia tidak merokok...
Haruslah saya lagi terpikat!
Dan bila dia bercakap, suara dia sgt macho, lembut je ckp...
GOSH!!!!

Pada mula2 dia masuk office, aku igt dia sombong...
Tapi, mmg sombong pon awal2... Senyum pon x...
Aku pon igt, kerek gila mamat ni... Tapi, lama2 xdela sombong...
Serius je bila buat kerja... Sangat sexy!
Dan haruslah dia sgt pandai... Dia kira guna otak je...
Sebut ni, sebut tu, semua dia tahu... Lagi2 pasal Vibration..
Oh my GOSH! he's so SEXY!
Dia simple je.. tak stylo.. Tu buat saya lagi suka...
dia pkai baju pegi office simple je...
Kasut simple je.. Jam simple...
Everything simple.. Tapi, dia suka makan.. (suka sgt~)

Workstation dia tepi aku, kalau dia marah tym buat keje, aku takut gila...
Aku senyap je.. Pastu, dia bgn merapu sorg2, n gelak...
Aku harusla gelak jugak.. Sbb comel sgt...
Dan ktorg start la merapu jgk...
Tapi, dia ni agak pemalu.. Kalau orang usik sket, muka dia merah.. Cute kan?

Dia orang tettt... aku pon xtahu nape aku slalu crush dengan org tettt...
Dia confirm ulat buku.. n aku tak tahu nape, bg aku ulat buku sexy...
Tapi, tak skema.. sgt simple...

Hummm...
Banyak lagi aku suka pasal dia.. sgt2 banyak...
Yang paling aku suka pasal dia, sbb...
Aku yakin, dia boleh bimbing aku...
Parent aku kompem suka dia..
Confirm.com.my...!
Pagi2, sampai office, on laptop...
Dia mesti ke surao dulu untuk solat duha...
Zohor, tgh lunch, dgr azan, cepat mkn untuk solat berjemaah...
Mula2 aku pelik, asal ngan dia ni??
Lama2 baru aku tahu, dia pergi masjid rupanya...
Oh my GOSH!
Baek kan??

Aku sgt suka dia.. Sangat2..
Tapi, dia dah ada awek ke eh? tak nmpak maen msg pon...
**sedap kan hati sendiri neyh**
Kalau xde pon, layak ke aku untuk dia...
Skunk ni ada lagi tak istilah
"perigi cari timba"

Hahaha... Ntah pape kan.. cam desperate je bunyi...
Tapi, seme perempuan akan desperate utk lelaki yg mcm ni...
Hahaha.. dah2.. stop berangan!
Tapi I am really really really really into HIM!!!!
Harap2 xde gf lagi...

2 comments:

dynazokeyh said...

tersenyum2 ak baca post ko ni..ahahhaa..

NaDiaSaBry said...

Awat? hang pon berbunga2 ka? hukhuk