Friday, January 28, 2011


Tiada yang sebahagia selain berbahagia dirumah dismping keluarga tercinta!!
Ini lah motifnya kenapa aku x suka kerja luar dari kampong ku...
Ngaaa~~
Every week boleh balik...
Tak kesah la org nak kata, ko x bosan ke berkepit je??
ko x bosan ke dok negeri ko je??
Ko x bosan ke??
Jawapannya, TAK BOSAN LANSONG!!
har har har~~
Kalau gaji lebey setakat 400-500,
Aku rela x pergi..
Baek aku duduk sini je..
Tapi, kalau gaji lebeih dari 1000 tu...
Hummmm... Fikir2kan jugak lah kan....
Tapi, aku x mungkin la aku bosan dengan kampong aku sendiri...
Aku ada family kot...
papepon, family yg lebey utama...
Kahwin pon nk dok sini jgk.. hikhik ;p

Saya sangat HAPPY...
=)

2 comments:

nontampaltampal said...

haha... skang paham kan nape ak blaja kat utp?? hehee

NaDiaSaBry said...

ko tu melampao paaa!! haha