Thursday, January 6, 2011

Kerja dan move on!

hoi hoi ya hoi~~~
kerja siap! Boss takde! So, takkan ade penambahan keje! Yippi!
Boss slalu kate " Nadia, awak ni jgn semngat awal2 keje je"...
Nampak aku mcm semangat ke? aku rasa cam bese je...
Semangat laaa nak dapat duit...
Macam2 dah kene bayar... damn!!

takde2 keje ni best gak berangan2~
konon2 banyak keje la ni~ type2 tak benti.. ngeh3~
*buat2 busy*
So far, aku suka kerja sini, boss okay~ tgk mood dia jgk laa...
engineer laen, tip top! nice~ dorg baek n bnyk bagi tunjuk ajar...
sempoi je seme, lepak, makan, sembang.. tapi, malang nya tiada yg bujang! *Bosan~*
Kate dorg seme, saya bujang lagi, bujang tiga.. Cess~~

Kerja yang bertimbun akan melanda next week.. ** kata boss la**
Saya lagi suka..! tak payah pikir mende2 bodoh lagi...
Dan lagi senang la saya MOVE ON!! Yeayy~~
Baru sedar, kalau busy kerja, laen dengan masa kat utp...
kat UTP busy mentension kan... tapi, busy kerja laen.. busy yang best...
balik kerja lewat pon saya tak kesah... sebab, environment saya membuat kan saya tak igt kat sapa2.. kepada kamooo, saya dah tak igt kamoo! yeayyyy!!

Hehe.. saya seronok disini, dekat ngan rumah.. every week balik.. hehe..
cuma, nak kena cari rumah laen la.. rumah skunk ni takut je.. hehe..
Aim tahun baru, kasi mama, abah and adik2 happy! dan.................
MINI COOPER......*harapan je ni* sobsob* InsyALLAH~

No comments: