Tuesday, January 11, 2011

GRADUASI~

~11-1-11~
Nice date..
Best kalau dating ni.. haha!
*kesitu plak...*
Dah dapat result...
Alhamdullilah...
Finally grad sudeh...
Result pon alhamdullilah...
Syukur~
3 tahun setengah kat UTP!
Wooo, bukan masa yg kejap dow...
masa awal2 masuk UTP, aku la org paling tension dalam dunia...
Tiap2 hari nanges...
Besela environment baru..
Budak2 seme pandai2..
lecturer plk x mesra alam macam aku kat uitm...
culture shock kejap...
Tapi, lama2 okay lepas aku dah jumpa kawan2 baru...
Mula2 aku igt dorg ni sombong...
Padahal dorg kata aku yg sombong...
nak wat camne der, muka wa mmg kerek... haha!
UTP jadi lagi best bila aku jumpa dgn DINASOURS!! a.k.a GERGASI...
erk~ sama je... haha!
Alhamdullilah semua okay sampai la aku grad...
Tension kat UTP jgn ckp laa...
Tp, HAPPY kat UTP tak boleh dihutung, tak boleh di gambarkan macam mana...
memang best lah! hehe~

Papepon, aku bukan student lagi...
even, aku wish aku student lagi... sambong master jom! ngeee~~

Good LUCK kawan2 untuk kehidupan yang baru!!
Kita berjumpa di konvokesyen bulan 10 nanti~ yeayyy!!
=)





I dont believe I'm saying this words.. but, I LOVE UTP!! haha!


No comments: