Friday, January 28, 2011

Ngaaaaa~!! =)


Gaji pertama!
Waaa~~
First time terasa macam, susahnya nak dapat duit...
First time rasa macam appreciate duit dengan titik peluh sendiri...
First time baru ada buku kira2 and fikir untuk saving...
sebelom ni memang la ada saving...
Tapi, saving ayah aku yg buatkan utk aku..
pkai bila perlu...
Bukan duit sendiri jugak...
First time bayar kereta sendiri...
First time bagi duit kat mama abah dengan hasil kerja...
Waaa!! Terasa sangat puas!!
Terasa sangat happy!!
First time boleh bagi duit kat adek utk pegi belajar...
Pergh! perasaan tu x dapat nk describe la...
Sangat lega dan puas...
Baru terasa yang aku ni betol2 anak sulong...
Tapi, mama still kata,
"kakya2, bila la kakya nak matured"
selepas aku berjoget2 melihat gaji dah masuk...
ngeh3~~
Matured la tuuu mama...

Sekarang baru saya ada rasa tanggungjawab..
ceh! poyo kaw2 okay ayat...
ngeh3~

3 comments:

nontampaltampal said...

kamon la nadut.. first tym belanja dinasor dgn gaji first xde? ahaxx

MaMaikah? said...

msti dia x brani blanja dinasour makan weyh~ ahhaha

NaDiaSaBry said...

aku blanje dinasour makan??? mak ai, bankruo.. gaji setahun pon dinasour tak kenyang2..! haha!