Sunday, August 23, 2009

terima kaseh adek ku......

pada satu petang....
lepak2 dlm bilik, then terpandang HP adek aku(una)...
sperti biasa, aku amek & tgk...
seperti biase jugak, aku suke tgk kat image....
bukak image, ade 1 folder my love...
then, keKPOan aku bermulaa....hee~
bukak la...ade la gamba BF die...
mulut aku kate, dak2 kecik skunk ni..advance2...aku pon xde BF lg...
then, bile tgk, dlm hati " hensem gak mamat ni" hee~
hensem gak laaa... muke mcm Dr Fazley sket... ok laaa... not bad..

pada malam itu....
konon2 nak menjadi kakak yg baek.. konon2...
adek aku mntak tolong ajar LK ( lukisan kejuruteraan)..
ajar la...
then, HP die ade msg... 1 msg die xtgk lagi..maybe die x pasan...
2nd msg masok, die bace...
aku rilex lagi...konon2 nak jadi baek la ni....
da 2.3 msg.. aku tetibe naek hangen...
mao x hangen, aku dok mengajaaa, die dok piki pasal msg...
letey je....LK dala kn mengunakan imagination yg tngi..konon2 je...heee~
then...
melaksanakan tangungjawab sbgai kakak...konon2 lagi...
diolog ni dlm ganu laa.." eh una, boleh x reply msg 2 kekgi2 skek???"
then, die x reply, msg msk lagi.. aku mmg hangen!!
" eh una, nnt klu mum leh masuk U, ramai lagi choice, pakwe mum tu kat uitm igt xde pompuan2 cun ke?? xreti nk abeh sekoloh dulu baru nok glenya(gatal la maksudnye)"
then, adek aku jawab " rilex aaa, blajo2,cinte2...." aku jawab " tahik mum! " kasarkan?? hee~ saya mmg kasar...
then aku mrh lagi " klu nk aku ajar, off HP" siot!! die x off....(adek aku mmg xtkut kat aku..hee~)
aku pon meneruskan keje aku kat tenet la...wat bodo je die tny....
then, aku membebel lagi mcm m.cik..hahaha!!
pas2 terkeluar la dr mulut aku..."klu BF 2 hensem xpe gok,ni gemok..." dlm hati hensem la BF ko...hee~ ( xgune pny kakak kan)
then...maybe adek aku xtahan dgn suare aku... die pon menjawab...
" molek pade mum, xdop pakwe lasong..xdok org nok.. hudoh2 pakwe aku pon, ok ape pade mum xdop lansong" maksudnye ( okla pada ko 2..xde bf lansong,xde org nak, even bf aku xhensem,better la pd ko xde lansong)
then.. aku tersentap seketika... kecik gak la hati..*sobsob*
aku meneruskan keje aku...tp, otak melayang....
tp, dgn kate2 i2, membuat kan aku lagi sedar sape aku... time kaseh la ye adek ku.....
tp, xterasa pon... ngan adek kottt... tp, mmg xgune laaa.. sbb aku trs diam..means die mng..
1 day aku bls balik!!
motif disini : saya da sedar sape saya....*sobsob*

No comments: