Monday, August 10, 2009

I Love My SV... hee~

hari ni sgt gembira!!! teke la kenape???!! jeng3..weekly report dpt 5!! n pujian dr SV ku.... bukan senang 2.... aaaaa!! aku rs nk menjerit sbb hepy...


cerita nye bermula begini...SV aku mmg ssh nk puas hati dgn keje aku...boleh kate die ni sgt perfectionist..bukan sikit...sgt2..sekecik kecik salah aku pon die akn nmpk..die nk perfect report..damn!! aku sgt tensen bl wat report..dala piki ayat 1 hal..tny kwn2 aku..tebal kan muke jelaa..hehe..xpela..mmg aku xtao...report aku asek dpt 4 jeee...pernah die kate kat aku..."camne nk keje nnt ni"...damn! dat tym aku rs mcm.....ntah! sakit hati.. tp, xsakit sgt... malu je lebey...hee~


pernah aku anta report dkt 30 pages...just 4 1 week..xpuas hati lagi...comment lagi..then die ckp..aku nk kasi 3 je..haha! aku pon ckp la aku akan anta report laen.. then wat aku wat laen dengan hati yg sgt hampa...tp, xkesa laaa...abah aku ckp, saba.. SV kakya nk ajaa k.ya buat keje dgn betol..k, sy sedar diri...


aku wat laen..aku xanta 2 mngu...eh, 3 mngu.. kali ni aku mmg nk 5!! pape aku nk 5!! aku xmengalah... gerry, i can do it!! ngeh3....poyo pulak...then pagi td aku anta dgn hati yg bedebar2..ke meja nyaaa.."gerry..nak anta report" then gerry ckp.. "ok, uish tebal nyee" then aku ckp "untk 3 mngu..hehe"..then die ckp, "yakin??"... then aku ckp " yakin!! kotttt....hehe" then die "hahahahahhaahhahaha! ok..nnt aku tengok"..


dan ini la hasil nyeee! aku sgt happy, sbb 1st time kan..2 yg overreact skek...jeng2~


----> kan best klu report dlm bahasa melayu...hahaha!!

1 comment:

shera said...

wahh..tahniah nad..tahniah.. :)