Saturday, August 29, 2009

bukan jauhkan diri...

sorry...aku bukan nak jauhkan diri.. bkn mrh sgt..mrh la jugak..hee~ tapi., aku fobia dgn seme ni.. aku still syg ko.. n ko still kwn aku..smpai bile2.. aku just fobia.. bak kat org org fobia gle babi laa..hehe... mende2 mcm ni slalu jadi kat aku dr sekolah, uitm, mane2 la..so.. aku serik.. n aku tao, ko wat mcm 2 mesti ade sbb.. die penting utk ko.. aku tau.. maybe aku pon salah.. xfaham.. aku pon mintak maaf.. aku xleh nk bagitao depan2 sbb aku takut mende2 ni x terkeluar dari mulut aku.. ekceli aku pon rimas, sgt rimas, n aku tau ko pon mesti rase kan?? aku xleh handle la.. maybe 2.3 mngu lagi ok la kot... wat mase ni, aku still xleh accept.. im sorry.. aku rindu ekceli kat ko.. rindu kan ko yg dulu.. hee~ hopefully, ko bc la ni.. aku still syg ko, n ko still kwn aku yg best lg.. tp, yg dulu lagi best la.. hahaha...
tp, xtao la klu ko xkesah kan... haha! xpela klu ko xkesah, aku just nak sdp kan hati.. dats y aku post ni.. coz aku rs x selesa.. papepon, ko still kwn aku, aku aku still harapkan ko yg dulu.. hehe!

No comments: