Sunday, August 30, 2009

Tdo...owhhh Tdo...Kwn2 sy sgt baek Hati....


ahad (30 august 2009), mencatat hari ketensionan aku paling melampao....dala semalam tdo 2 jam..drive ke kerteh untuk BEKERJA... bekerja ye kwn2...sungguh x ku sangke.. tp, dtg xleh wat pape gak... badan leteyh gle.. mate mmg xleh bukak.. pagi2 dtg keje da ade keje.. setel kan jap... pas2 nk wat report yg sudah 3 mngu x disubmit... naseb bek gerry x tny...siyesly aku sgt leteyh..nk siapkan report??mmg xdpt laaa...xtao la boleyh drive blk ke x nnt ni....tp...2 bukan penyebab ketensenan aku...
penyebab nye bermula dari myra menyengalkan diri die kat facebook...demm~~ sonok die tdoq kat umah...mengada2 lak ngan aku... xpe2... die kate nak tdo... fuhhh! aman aku... hehe!! bile die da tdo, aku pon sengal la p letak status mao tdo kat ym n gtalk.....bermula hari2 tensen ku...!!!
sorg pm.. hari ahad pon keje ke kak? sorg lagi, tdo je.. sorg lagi,hahahaha padan muke ko kene keje...aku mmg xlayan laaaa.... hahahaha.... then aku melepak jela... pas2 1215 aku da kua lunch... aku kn lunch.. haha!! then blk umah.. br nk lelapkan mate... ade laaaa makhluk asing ni call aku, name die dnaz.. yg ni kemuncak ketensenan aku...
dnaz : hello2 nad.... uwaaaahhhgggg (sambil menguap)..
nad: pe ko dnaz?? mimpi pe kol aku (sangap nak tdo ni)..
dnaz: saje je nak gtao, aku baru bgin tdo.. leteyh la, asek tdo jekk.. ko keje ke???? hahahahahahahahahah!!!(siyesly mmg gle2 gelak besa!)
nad: *dlm hati* geram!!! (tapi wat2 cool) hahahah!!
then, bla... blaa... blaaa... blaa....
gayut smpai 140pm... bile aku nk tdo ntah.. klu aku tdo ni msti aku x bgn ni... kol myra, shoootttt!!!! die tdo jugak... owhhhh... bahagia nya org2 ini... *sigh*

saat ini................sgt memerlukan tdo... sgt mengatok... nk tgk org pon xlarat................

muke yg sangat mengantok....siyes ngantok...

1 comment:

shera said...

lor..tiannye mmbr ku ni..mlm ni tdo puas2 ek yang..