Monday, September 5, 2011

Hadiah lepas raya..


Sekarang berada di office...
Oh! Sgt tidak boleh menerima kenyataan ini...
Semalam dah dpt MC...
Tak kan hari ni nk usha MC lagi kan??
Tak logic...

Masuk2 office...
Dang! Dah ada keje atas meja...
**lagi la xde mood nak keje**

Then...
Slow2 bukak email....
Yeah! seperti yg sudah di jangka kan...
Yup, yup, kena outstation lagi...
Dan kali ni sebulan...
Dan seorang without technician...
Boleh tak aku nk cakap kat boss...
Boss, saya takut nk g sorg...
Sebab nye takut...
Gila ke??
Ni bukan kerja pompuannnn....
Waaaaaaa!!
Nape laaa aku amek engineering...
Waaa!!!
Hadiah raya sangat ni~!!!
Saya taaamooooo pegiiiiiiii bossss....
Saya takut saya kena culikkkk bosss...
(perasanya)

Tapi serius takuttttt....
Gila???
Dok kat tempat org...
Tak tahu selok belok...
Ngeri lak aku rasa...
Boss... tolong la consider permintaan ini...
Kasihani laaaa anak buah mu ini yg jantinanya perempuan...
Pleaseeee boss.....
Sobs...

No comments: