Wednesday, September 14, 2011

9/9/2011 with love.

Halllooooo... Hallloooooyaaaa....
Wah... Rasa lamanya tak update...
Padahal baru je...
Sangat busy dengan life...
Bukan kerja shj...
Sejak2 bnyk komitmen ni....
Wahhh.. bajet sgt...

Terasa nak update dikala boring menungu flight yg lagi 3 jam...
Dah 3 jam aku melepak kat food garden ni...
Tp, ahad ni muka aku kat sini lagi...
Bosan2~
orang kat sini pon mst dah bosan ngan muka aku... haha

Banyak yg jadi sebelom2 ni...
Tak terasa nk update pon...
Bukan ada org nak tahu kan.. tp, terasa gak nak update...

9/9/2011...
Teka2 tarikh apa???
Hekhek...
Yup.. My birthday...
The best birthday ever...
Aku membuat keputusan yang sgt besar dalam hidup aku...
Akan merubah segala2 life aku before2 ni...
Mula2, macam takut, berat hati, malas pikir, macam2...
Tapi, dalam hati nak, cuma takut dengan komitmen sahaja...
Lepas istikarah...
Alhamdulliah...
ALLAH bukak kan hati aku utk menerima lelaki dalam hidup aku...
ngeeee.... ;)
And I LOVE HIM SO MUCH!!!
Bukan senang aku nak cakap kat seme org yang aku dah ada BF...
Hahahaha... tetibe rasa klakar...

Sekarang apa yang aku harapkan, dia lah yang terbaek utk aku, family aku dan masa depan aku...
Moga ALLAH hantar yang terbaek utk aku...
Dan mudah-mudahan aku yang terbaek utk dia...
Amin...

Setelah mendapat restu keluarga kedua-dua belah pihak...



Belah rotan kot nama cincin ni... ;)


Datang la dia utk merisik...
=)

Ini tanda sebelom kami ada ikatan pertunangan pulak...
Moga ini yang terbaek utk kami...
Amiiinnn~~


2 comments:

deenazainal said...

congrats my dear nad....moga kekal ke jinjang pelamin and akhir hayat =)

roughlove said...

omg!!! it's been a long time since the very last time i visited your blog.. congrats nad.. kau nie lagi byk citer kat blog dari kat aku nie camne.. am so haapy for u darling. <3