Thursday, January 14, 2010

sorry...

jgn tanya knp aku x ready...
aku mmg x ready...
kamoo okay... xde pape pon yg kurang...
semua pasal kamoo aku suke...
tak perlu berubah utk aku...
kamoo sgt baek... aku takut...
aku takut klu aku xleyh reply ape yg kamoo bg..
aku takut nak syg kamoo..
aku takut bila aku trs syg kamoo, aku akn jd laen..
& kamoo tingalkan aku... sorry..
kamoo terlalu baek utk aku..
aku marah diri aku sebab bodo xdpt syg kamoo spt kamoo syg aku..
sorry...
sorry.. aku x dpt berkorban spt yg kamoo lakukan utk aku...
sorry... aku suke kamoo.. tp, aku xtahu hati aku takut nak syg kamoo..
sorry... aku perlukan masa... aku betol2 xready...
aku takut nak rapat ngan sape2 sj.. bkn kamoo sj..
sorry...
kalau jmpe yg laen, kamoo teruskan..
jgn terus menunggu.. aku tahu mcm mn perasaan itu...
plss.. aku perlukan masa....

No comments: