Friday, January 8, 2010

bukan senang sahabat...

aku x tahu ape yg patut aku taip... ape yg aku nak cerita.. ape yg aku rs.. semua bercampur-campur... perasaan aku pedih gle.. sakit gile.. tgn aku shaking.. apa yg ptt aku buat?? biarkan?? atau teruskan?? aku pilih teruskan.. x pernah terfikir nak biarkan mende2 ni berlarutan.. bukan sekejap.. 6 tahun.. bg aku sgt lama.. 6tahun macam2 aku lalui.. happy, sedeyh, problem, klakar, lawak2 bodoh, kerja2 gle, gadoh, semuanya happy bg aku.. kenangan mmg aku xkan dpt lupakan seumur hidup aku... semuanya mengajar aku tentang kehidupan dan persahabatan.. persabatan yg terjalin aku xkan lupakan dgn begitu senang..

sorry.. bukan senang bg aku nk lupakan seme ni tanpa sbb yg kukuh.. aku xharapkan pape dr kau.. xharapkan kau happy kan aku.. xharapkan kau bersama aku bile aku sedeyh.. aku xpernah harapkan pape dr kau.. cukup laa kau ade dgn aku walaupon sekejap.. even kau xde, biar atleast aku rs, aku xhilang kau.. kawan senang dicari... kawan senang dikumpul.. senang dpt kawan.. tp, semuanya xsama.. aku xtahu ape yg kau fikirkan.. ape yg kt lalui mcm xpernah lekat kat fikiran kau.. apetah lg hati kau.. ape yg kau fikirkan sebenarnya? knp kau benci sgt dgn aku?

aku tao, kau baek.. hati kau baek.. tp, ape yg kau fikirkan sampaikan kau begitu sng melupakan.. sorry, klu ni pilihan kau, kau teruskan.. tp, kau ttp kawan aku.. macam dulu.. aku xkan tngalkan kau.. sorry..

haihhh.. maybe ni dugaan tuhan.. aku redha...

No comments: