Thursday, January 7, 2010

8 bulan..

Intern aku dah berakhir.. hari ni hari last... kekadang rs sedeyh, kekadang rase happy.. campor2...
intern bnyk mengajar aku erti kehidupan... dari segi kerja, family, environment, society, kawan, love & macam2 lagi... 8 bulan.. macam2 aku dapat.. dlm ms 8 bulan, aku ade kehilangan jugak.. tapi, dari 8 bulan ni, ak msh x kenal sape aku & ape yg xkene dgn aku.. tp, yg 2 aku xkesa.. tp, xbermaksud aku betol2 xkesah.. aku tny semua org, semua mcm okay, tp, mesti la ade yg x ok kan.. mane ade yg sempurna dlm dunia ni... Semua org x sempurna.. ape lagi dgn diri sendiri.. jgn harapkan kesempurnaan org laen klu diri sendiri pon x sempurna.. ini aku paling fhm dlm masa 8 bulan ni.. engineer2 kat sini, semua baek2.. semua pandai2.. tp, sempurna ke kerja dorg klu xde org laen?? x mungkin.. sempurna ke kerja dorg kalau tiada org bawah.. jd, jgn terlalu bermegah klu kt berada diatas krn kt masih memerlukan org dibawah jugak...

family... bile dok dekat mama & abah jadi makin manje.. huhu.. fhm la, dorg makin tua kan.. lps ni confirm, rindu mao blk rumah.. bile dok dekat mama srh blk xmo blk.. tp, dlm ms 8 bulan ni, aku bnyk blk rmh.. weekdays pon aku blk.. rumah kerteh ta best!!

kawan, hummmm.... saya dapat ramai kawan! saya sgt happy! dorg semua baekk ngan saya.. weee~ tanx guys!

k, aku kn smbung kerja.. kerja maseh bnyk lg perlu disetel kan...

p/s: mode: tak happy lansong...

No comments: