Thursday, July 23, 2009

LONELY.....

hai mr blog!!!
huhu...semalam girl talk ngan nini smpai xsedar diri yg hari ni keje...mengantok gle...n xde mood nk wat keje..mengantok+pening gle....hehehe..tp, aku seronok sgt..coz da lame x girl talk ngan nini..biase laaaa....masa die da terhad skunk..xmcm dulu...now, die dah berdouble, so kn la layan BF die... smlm BF die tdo awal, so ktorg leh la girl talk smpai pagi..hehe!! aku rindu nini yg dulu...huha huha!! xingat waktu.. xpiki pape.. zaman2 single dulu la...ktorg x piki pasal pape, even pasal lelaki pon ktorg jarang sembang..keje nye makan,shoping, muvie, series,tdo,melawak sampai letey..haha!! gle best tym 2.. tp, skunk, seme da xde da... ye..aku xkesa pon die nk kapel o pape.. i2 personal die.. n aku tompang hapy sbb die happy...

semalam pon gayut ngan BFF aku tao mr blog, myra, sampai abeh kedit...mule2 konon2 5 minit je...skali da menyembang x ingat dunia..sian die..food poisoning n bnyk la keje nk kene setel kan...aku pulak mengacau die wat keje..hehe..tanx ra!! ngeh3...ktorg slalu menyembang pasal die punye teeetttt n tuuttttt...hehe..sembang3..gelak2..kutuk mengutuk...n at last, aku realise 1 day,aku akn hilang aku pny BFF jgk...oh shit! gle sedey bl igt mende 2..klu dlm bahasa skema, mmg die akn ckp, "weh perasan sp nk tngal ko". n aku tao mende 2 x akn jadi, tp, aku ni la yg sengal.. mindset, klu die ade BF, mst da xleh nk spend tym ms ngan die lame2.. byng kan, die da la slalu bz, mmg bz gle, then, bl ade BF, dkt ngan die, mst la xde tym nk layan aku yg ntah pape ni.. 1 day, akan terjadi la situasi ini: aku bosan2 @ ade sumtin nk share, tgk phonebook... klik2, owhhhh...br aku sedar, rupenye aku xde kwn da nk share skunk..xde bj da nk pkai..nk g shoping, owh shit! sape nk teman...xkan nk ajak..mst la nk dating weekend since weekdays mmg die bz..klu ikut logic la kan???n bnyk lagi akn berubah....sigh....

aku happy die cite pasal tuttt n teettt die...siyes xtipo..happy 4 her..sgt2..n aku harap die dpt BF yg syg die..at least die x sorg2 pg mn..bile mlm ade org teman..xde la die sorg2..bnyk kerenah gpon myra ni mr blog..hehe,atleast ade bf,die leh la berkerenah ngan BF die..hehe..gpon, da 23 kan..mst la kn cr BF...aku pon geram ngan dr aku ni ekceli...np la otak aku dok piki mende bodo 2..tp, aku takut..aku xtao np...sengal kan???hahaha!!jahat kan aku...hehehe...xde ape pon ekceli..ni saje je nk luah kan ape yg aku rs sbb ko je tmpat aku nk bgtao pape, kan mr blog??hoho!!ekceli, mende ni xkan ade sape2 fhm...mst org ingt aku ntah pape..dats y mls nk cite..tp, 2la yg aku rs..aku xtao np...aku da hilang half dari nini n aku tetibe takut hilang half dari myra..bestfren kot, sape xsyg bff kan???hehe..bnyk mende gile,best,takut,marah,suke,bengong,sengal,boleh kate seme mende la da aku lalui ngan die..huhu!!best gle tao mr blog!np la ko ni x manusia wahai mr blog..hehe..gle loser aku neyh..bese la..org kurang kaseh syg..hahaha!!

dah la...nnt aku sambong lagi yeee...kn wat keje la...nnt SV aku lalu xpasal2 je kantoi..dala workstation aku ni lansong x strategic...hahaha!!k.later ye mr blog...daaaa~

1 comment:

Myra M Noor said...

post paling sengal..bahahahah..