Tuesday, July 28, 2009

aku redha...

Alangkah bahagia nye klu ade seseorg yg fhm ape yg aku rs skunk...alangkah hepy nye aku klu org i2 betol2 fhm ape yg aku nk skunk..alangkah tenang nye klu aku dpt share seme mende skunk..alangkah bahagia klu ade org yg betol2 dgr ape yg aku nk luahkan skunk..alangkah bahagia nye klu org 2 dkt ngan aku skunk..aku nk nanges sepuas hati aku..aku nk menjerit..aku nk lepaskan ape yg aku rs skunk..aku da xdpt control da ape yg aku pendam..



tp...ade ke org nk layan???xkan ade..sbb sem da boring..Tp, sebenarnye masih ade disisi aku..ALLAH SAW..aku bersyukur kepada Mu Ya Allah..kerna aku masih ada Kau Di sisi...Kau berikan la petunjuk Mu kepada ku mengahrungi dugaan dari Mu ini Ya Allah..Jika ini dugaan dari Mu, aku akan hanrungi nye dgn setabah yg mungkin..Kau berikanlah kekuatan buat ku dalam harungi dugaan ini Ya Allah sesunguhnya aku hamba mu yg sgt lemah dan hina disisi mu Ya Allah..Kau turun kan la hidayah Mu untuk aku harungi kesukaran ini...aku terima dugaan ini dgn redha..Kau berikanlah kekuatan kepaku..sesunguhnya Kau la Maha Mengasihani hamba2 Mu...ameeeeennn.....

No comments: