Monday, July 6, 2009

Bosan + Malas...

MRU Shut Down...Ceramic ball...Fabrication of vessel??????? grrrr~~~ rimas gle ngan keje2 aku...patut la aku mrah sgt mlm ni..bkn marah org pon..marah kat dr aku yg sengal ni xsiap kan keje lagi...dow!!bnyk dow!! pehal lak aku kn wat keje org ni..aku intern je kot..mende2 alah report ni..ssh aaa!!! tensen!!nk piki ayat satu hal...nk g site 1 hal..panas nk mampos!!aku hitam ni, bertambah la hitam!!

bla...bla...bla....xtao nk taip ape..tp,nk taip sbb da bosan ngadap mende laen...aku nk jadi student selamanya boleh x??ngeh3...sonok kotttt....xyah bgn awal..xyah iron baju...g clas pkai sliper jepon je...ngeh3..klu xnk g class...akn delivered la msg begini " wey2, tolong sain, overslept!! " haha..padahal sengaja tdo blk..haha!! yg slalu jd mangse...kwn ku hairani sudin...die rajin g class...hahaha!! bl ty assignment, weh2, ko ade source???xreti wat la...org laen pon tny soklan yg same..n aku akan jwb " mesti la xde....klu ko ade,roger2 aku" then kwn aku akn reply, "cisss, oret22~" ngeh3... bl dpt source, seme org akn meniru..ko salah, aku pon salah la..hahaha!! xpe c source, bnyk pahala ko..ngeh3... gle pe..project blambak,ssh lak 2, bg assignment lagi...agak2 la...(alasan org malas mcm aku).

tp, best gak keje ni...siyes best,ms gerak kite xsedar..tuptup lunch dah,tuptup balik...sonok gle...satu mngu rs kejap...then balik kampong!! hoho!! every week balik...smpai housemate aku pon tensen..hahaha!!tapi ade 1 je yg xbest, mengharap kan engineer2 muda n hensem,sorg pon xde...hahaha!!gle bosan...aku da bosan merapu..aku nk tdo daa~~ senang nye aku bosan dgn blog ni....hua3..

No comments: