Monday, June 7, 2010

Mengarut!


6 petang..
Baru bangun..
Tertidur setelah bace novel yg amat boring..

Tapi..
Tu bukan ceritanya..
Aku mimpi..
Aku kahwen..
Oh!
What the~~
Hamprak!
Tapi, yg xleyh blah..
aku xdpt tgk muke husband aku..
Yg aku dpt tgk gamba die saja..
Piere Andre??
Lagi la...
What the~~

Aku rasa penangan musim kahwen kot..
kezen aku seme dah kawen..
bz dengan dorg pny hantaran n kenduri n segala persiapan..
tempias smpai laa aku termimpi ngeri sebegitu..
Pelik..
Erh~~

Tapi, part aku kahwin ngan piere tu SERONOK jek..
Naseb bek kua muke andre..
klu org laen..
erh~ seram sejuk aku dibuatnye..

moral of the story..
Jgn tdo lps asar..
Otak yg sedia WENG..
lagi la WENG @_@

3 comments:

Urutoraman K said...

pierre andre...?
-_-'

NaDiaSaBry said...

hahahahaha.... naseb baek tak awal ashaari.. klu x aku nk smbong tdo x bgn2.. lalalal~

Urutoraman K said...

hahahaha!
tdo petang lagi.