Thursday, June 24, 2010

Heroin = Husna Sabry


Tempat kejadian:
Guardian kat Giant..

Dalam otak:
Ape yg xde eyh?
Duit ade lagi serat ni..
Cukop2..

Dengan mengikut nafsu aku membeli
barang2 ku..
Semua yg penting okay..
takde yg membazir..
*konon-konon*

Sesampai di kaunter..
Nak bayar ni..
bukak purse..
tetiba..
jantong ku berdegup dgn kencang..
peluh menitik-nitik..
* exaggerate*
ADA SINGGIT JE!!!
*mampos*
*malu*
Control2.. kewl2~

dgn muke tidak malunya..
Una.. pinjam seratus.. (muka una=membeli xigt dunia)
hihi.. aku lupe aku bayar bil telefon semalam..
duit habes..
(naseb bek una ade)
*kussss semangat*
Dan akak kaunter senyum sj..
*xfhm maksud senyuman itu*
..Abes cite..

*Malu-Maluan*

2 comments:

Urutoraman K said...

hahaha!

buat aku teringat kisah aku dengan baju sub zero yang aku beli..

nontampaltampal said...

oioi!!! hahaaa.. seb bek la adek ko ader.. memanglaa ko nii