Sunday, September 27, 2009

Perubahan Di Dlm Kehidupan..

3bulan lagi....Aku mmg da xlarat nak hidop mcm ni... knp keadaan kene berubah??? knp kt kn lalui kehidupan baru sedangkan kehidupan yg lame lebeyh wat kt happy?? knp semua perkara kene berubah?? kenapa kehidupan ini perlukan perubahan?? ya.. baek klau berubah kearah kebaikan..tp, knp aku x happy?? kenapa kehidupan aku makin kosong?? makin lame makin hilang... semangat, hati, perasaan, fikiran, seme da jadi kosong... kenapa aku terpaksa lalui semua ni?? kenapa semua yg aku nak dan yg aku syg hilang?? dan makin lame akan makin hilang.. dan AKAN hilang.. knp aku xdpt miliki semua itu?? selamanya... kenapa?? aku perlukan kehidupan yang sempurna.. yang normal.. aku perlukan kehidupan yg bahagia.. kehidupan yg membuat aku bahagia.. bkn shj aku yg bahagia kan org.. aku juga perlukan kebahagian.. dan aku tahu untuk aku dapat kan kebahagian itu adalah mustahil.. Aku tahu, dan aku sedar.. Aku xnak.. Xmahu.. X pernah impikan kehidupan mcm ni... Tp, aku xdpt kawal.. YA ALLAH.. Berat dugaan Mu Ya Allah.. aku xdapat pikul semua ini.. Aku perlukan kebahagiaan disamping kejayaan.. Berikan aku sedikit kebahagian supaya kehidupan aku ade pengisian...

No comments: