Wednesday, September 16, 2009

Happy Besday to me, Nadia Sabry..

090909...cun x tarikh ni???hahahahahah!!! lambat sket update blog..bese laaa..."bnyk keje la katekan"....kembali kepada tarikh td.. besday aku yg ke 23...ngeee~~ aku sudah dewasa...!! damn... xsuke nyee..hehe...
dolu2 aku berangan 090909 ni aku nk cr sumtin yg aku igt smpai bile2 laaaa.....skali...kene keje...huh! sgt la xbest... tp, tanx kepada kwn2 yg wish besday aku..xkira la..yg call ke, msg ke, facebook ke,ckp depan2 ke...tanx a lot!!
ha...part yg best... i got present from my mama & abah!!! hehehe!! E71...!! yeaayyyyy!!! tanx mama n abah!! love u so much3!! muah33xx!!

PART PALING BEST....

mule2 aku igt besday kali ni bese2 je...maklum laa...da meningkat tua...hahaha!! BERANGAN nak kawen tarikh ni...lansong xleh blah.. ngee~ alaaa... kanak2 riang tym 2...
weekends turun KL even parents aku x bape nk bg...tp, nak jgk trn..perasaan membuak2 nk jmp MYRA...ngee~
esoknye kua bersama2 NANA BONA... hehe.. mule2..plan laen..tp, pg kat laen... org kate layannn... lepak bangsar, sunway, mane ntah lagi..lupe..yg aku igt hari 2 sgt la laapppaaaaaa!!! tp, shoping ttp shopping... tym ni myra x habes2 menyakitkan hati aku.... nana pon same!! bersubahat... macam2 die sakitkan hati aku... rase nak balik kerteh tym2 2 gak!! tp...saba2..bulan pose...belarutan la smpai ke OU... ktorg decide nk bukak pose c2.. mule2 nk mkn steamboat.. tp, fullhouse... lepak starbucks... kemuncak kesakitan hati aku kat sini... dorg menyakitkan hati aku kaw2.. lagi2 myra... siyes...!!xyah la cite ape yg die skt kan hati 2...sbb aku pon lupe... bnyk sgt... hehe!!
lebey kurang kol 8pm pegi TGI FRIDAY'S..konon2 nk bkk pose kat c2...makanan die...mak ai..bnyk nk mampos...xlarat ktorg nk habeskan...disini, adegan menyakitkan hati makin trk..siyes...aku rase mcm mao blah je...tp, cool..cool...lek2 lu...
lepak2...lepak2...lepak2...lepak2... skali kejutan bpak gedabak besar...n membuat kan aku happy sgt smpai hari ni...ngeee~~ "surprise birthday party!!".... siyes kali ni sgt terkejut.....! gle xsangke..sgt2...demm~~ patut la dorg kaw2 sakitkan hati aku...hahaha!!!happy gle dowhh..hehe!! dan lps 2 ktorg berdamai laaaa...haha!!
ape lagi yg aku leh ckp...tanx a lot...maceyh sgt2...appreciate sgt2...tanx a lot...syg korg selamanya laaa....!! hehe!! tanx myra... tanx nana... laen kali sktkan la hati aku lagi... aku xkesaa..ngeh3...
then.. balik..tgk wayang... THE TRUTH UGLY.... seswai sgt cite 2 ngan myra.... heheheh~

*muke org sakit hati*

happy tak terkata..*terharu*

nak ckp ape ntah..terkejut kot!!

tanx a lot!! i love u gals!!

P/S: Jangan jeles sbb saya ade best fren yg sgt best..luv u ra!! hehe!!

No comments: