Saturday, November 14, 2009

Aku perlukan lawak sekarang.. aku perlukan gelak kuat2.. aku perlukan bahan membahan.. aku perlukan pelukan dari seorg kawan sekarang... demm~ gle sakit!!
yup.. aku kn kuat!! die tu LOSER.. LOSER paling besar di abad ini.. hoho!!

berakhir...

Tersentap! bile itu alasannye.. kau malu dgn aku?? takut diejek kawan2? ape masalah nye dgn kedudukan?? kelahiran?? pangkat?? darjat?? kau rase kau sempurna?? kau rase semua ada kat kau sempurna?? ok.. mungkin kau sempurna.. kau berhak nak kata2 pape kat aku.. berakhir...

Thursday, November 12, 2009

Otak Stuck!!

Otak x berfungsi!!!! Project X Jalan2... ko mmg menyusahkan aku kan project.. Naseb bek la SV aku kewl jee.. klu x lagi tensen... owhhh otak... berfungsi laaaa... saya nak siapkan ini semua.. kasihani la saya.. n badan, jagn la ko malas sgt nak berfungsi.. aku da xde mase ni.. haha...
jom melawat Gunung Berapi nak?? kt cair kan otak kt.. biar die berfungsi kembali.. huhu!!

Wednesday, November 11, 2009

Sempurna...

Manusia tidak boleh lari dari kesilapan.. tiada manusia yg sempurna atas muka bumi ini.. knp selalu menunding jari?? seolah2 kita ni sempurna.. aku melakukan kesilapan.. ko juge.. perlu ke menunding jari ke arah orang lain?? kita nak org sekeliling kt sempurna.. tp, kt ni sempurna ke?? kt ni x pernah buat salah ke? kenapa perlu mencari kesalahan org sedangkan kt x pernah sedar ape kesalahan kita?? kadang2 masalah berpunca dari diri kita sendiri.. ade kt sedar? kita melayan seseorg itu seolah2 besar sgt kesalahan dia, tp, diri kita ni, macam mn?? kadang2 org tu xsedar pon die buat kesalahan, tuptup dapat layanan mcm HAPEE je dari kita.. mcm la kita ni sempurna sgt kan? humm.. belajar dari kesilapan bukan mecari kesilapan org atas keilapan diri sendiri.. aku tak sempurna.. seperti yg ko harapkan.. aku hanyalah diri ku.. sekiranya kau mencari teman yag sempurna, itu bukan lah aku.. selamat tinggal sahabat...

Project & Runsing

Adoi.... Nadia kembali dengan perangai nye ketika student.. keje last second.. adoi!! Project tak setel2 lagi neyh.. camne ni.. ini bukan nak bg alasan.. tp, mmg betol neyh.. camne aku nak siapkan project ni.. belom siap project ni kene tolong project yg laen.. report lagi.. faham2 la klu dah wat report.. masuk site lagi.. demm~ mcm mn nak siap kan project ni.. bile dah masuk site tu fhm2 la blk umah.. kompem terbongkang.. leteyh beb..

dok focus kat project laen, project yg nk kene present terbengkalai.. adesss.. abeh 2 nak wat camne.. xkan nk tolak kot org da mntak tolong.. trainee je pon.. tp, aku happy je wat project2 laen.. syiok!! xde la boring kat office kan.. hehe.. tp, da jadi problem skunk.. aku pny PROJECT ni macam mn??? Adoi!! klu kat onshore leh laaa.. ni kn pg OFFSHORE!! tp, cuaca menakutkan aku nak ke offshore.. tp, mmg xdi galakan pon pg.. tp, mcm mn ngan project ni?? da nk due date da ni.. nk prepare report lagi.. slide lagi.. 2nd visit lagi!! adoii! pape pon next week harap2 leh la menyiapkan kerja2 ini.. papepon aku kn siapkan jugak.. next week kn gak naek offshore ni.. hopefully tiada halangan lg & cuace mengizikan aku pegi.. klu x, mampos aku...

kepenatan otak dah ni.. hari ni otak ku sgt leteyh.. padan la muke sp suruh tanguhkan kerja.. ngeee~ tp, memikirkan ttg BBQ sabtu @ ahad ni, aku jadi excited babe nk siapkan seme ni.. hehe.. tp, skunk aku rs aku memerlukan tdo ni.. leteyh.. nite2!

Tuesday, November 10, 2009

Rimas..

love is blind.... betol sgt.. ekceli, bukan love 2 yg bute.. manusia yg bercinta itu buta.. seme org sekeliling da xkesah da nak jadi ape.. asal kn boyfren happy.. xpela kwn ni mcm da nk pecah jantong tahan sakit hati.. makan hati.. dowh.. bajet2 la.. bukan husband kott ko nk tantang mcm 2.. klu husband pon, biar husband yg tantang ko.. memang la xsalah bercinta... tp, berpada laa.. aku pon pernah ade bf kott.. timbangkan la perasaan kwn walaupon kwn ni da xpenting utk ko.. sebelum jmp boyfren, sp yg wat ko happy.. sape yg tolong ko?? sape yg layan ko?? tuptup ade boyfren, hilang semua.. kwan betol2 ko tolak tepi.. bukan boyfren je.. skandal pon same.. skandal je pon dowh.. xkan da lupe kawan??

dow.. get a life.. 24hours sembang pasal lelaki.. bosan dowh.. bosan.. bl jauh ngan skandal o bf ko, ko cr kwn.. tp, topic yg nk disembang kan, still lelaki.. dow.. bosan.. muakk.. malas da aku nak dgr.. rimass.. ekceli aku xkan rimas klu ko betol2 xlupe kwn.. ko dtg bl ko perlu.. bl aku perlukan ko? haram.. ade mood ko layan, xde mood ko wat bodoh.. aku pon mcm ko gak.. ade hati n perasaan.. mmg la luaran aku kasar.. tp, xsemestinye aku ni xde hati.. sengal la ko dow.. dah la.. ko pilih laaa... aku da mls.. gv up ngan kwn mcm ko.. da bosan ngan kawan yg akan tngalkan kwn bl ade bf.. aku da serik.. dah2 la.. aku da malas.. chow!

p/s: hanya meluahkan rase tidak puas hati.. tiada kaitan yg hidup @ yg mati...

Monday, November 9, 2009

I Can Love You Like That...

they read you cinderella
you hoped it would come true
and one day a prince charming would come rescue you
you like romantic movies
and you never will forget
the way it felt when romeo kissed juliette
and all this time that you've been waiting
you don't have to wait no more
i can love you like that
i would make you my world
move heaven and earth if you were my girl
i would give you my heart
be all that you need
show you you're everything that's precious to me
if you give me a chance, i can love you like that

i never make a promise
i don't intend to keep
so when i say forever
forever's what i mean
well i am no casanova
but i swear this much is true,
i'll be holding nothing back
when it comes to you
you dream of love that's everlasting
well baby open up your eyes...

i can love you like that
i would make you my world
move heaven and earth if you were my girl
i would give you my heart
be all that you need
show you you're everything that's precious to me
if you give me a chance, i can love you like that

if you want tenderness
i've got tenderness
and i see through to the heart of you
if you want a man
who will understand
you don't have to look very far

i can love you, girl i can (i can love you love you)
oh baby oh...
i can love you like that
i would make you my world
move heaven and earth if you were my girl
i would give you my heart
be all that you need
show you you're everything that's precious to me
i can love you like that
i can make you my world
move heaven and earth if you were my girl
i would give you my heart
my heart my heart my world
show you you're everything (you're everything to me)
love you like that
i can make you my world
move heaven and earth if you were my girl
i would give you my heart
my heart my heart my world
show you you're everything

p/s: thank you babe... **blushing2**

Sunday, November 8, 2009

Motif?? Xdee...

boyfren?? huhu.. perlu ke?? kekadang perlu kekadang x.. jahat kn?? haha.. mn ade.. depends laaa.. klu kt syg bf kt, 24 hours die sm pon xkesa.. klu kt bz die kacao pon xpe.. pape jela.. klu da syg kan.. tp, kene la syg, klu xde perasaan tu, ape yg die buat pon naek menyampah.. so, perlu ke ade bf klu kt betol2 x jmp dgn org yg betol2 kt boleyh syg n accept segala mende kat die.. n bukan senang nk cari o nak rase mende2 macam ni.. sekali seumor hidup pon ssh.. tp, bl da jmp, die plak tak rase ape yg kt rasa.. xboleh jgk.. ssh jgk.. betepok sebelah tangan xkan berbunyi kan? so, ape nk buat? jwpn nye.. lu pikirla sendiri..! huhu! aku pon x leyh nk bg jwpn sbb aku pon disituasi tu..**sobsob**..

lonely?? xsemestinye kt xde bf kt lonely.. x semestinya kt lonely kt kn cr bf.. kwn2 kan ade.. kan?? tp, klu kwn da srh cr bf 2, fhm2 la.. die da boring la tu.. hikhik.. aku xde bf, tp, aku xde la rs lonely sgt.. biase je.. kekadang 2 ade la sket.. bl kwn2 kua ngan bf, calling2 bf,msg2 bf.. tym 2 rs la boring sket.. tp, bole handle lagi.. stakat ni aku boleyh lg handle.. tp, maybe aku wat kwn2 aku rs rimas kott.. sbb asek aku jekk melepak ngn dorg je kan.. hikhik.. sorry frens! bese la org bujang terlajak.. kurang kaseh syg.. haha!! dun worry, aku mencarik la ni.. haha.. mencarik la sgt.. atau kate lain, menunggu la ni.. huhu..

sebenarnye, xde motip pon aku post blog ni.. sbb aku da tdo bnyk sgt siang td, mlm ni xleyh tdo lak.. nak kaco kwn2, pergh! tgh status sorg2, seram aku.. bese la org tgh study 4 exam..haha!! dark2 intern, betuah la online time2 ni, kompem da lingkop bedengkur dah.. ngee~ adios! nite2!

Saturday, November 7, 2009

UTP..Akan Datang..

Mode: Sentiasa Malas..hahaha!!

Adess.. malasnye nak siap kan project2 ini.. Xsuke wat ayat.. uwaaaaa!! tension2!! dari td mencari mood nak siapkan kileja-kileja ini.. demm~~ masa makin suntuk ni.. perangai makin malas.. nak wat kat office keje laen pulak yg di bagi.. dush3~ grrr~~ MALAS!!

Aku tetibe terbayang LIFE kat UTP.. Pergghh!! aku da xsanggup nak hadapi LIFE macam 2.. LAGI!!! aku da happy skunk ni.. nggee~~ bukak sem ni FINAL YEAR!! Demmit!! Kompem berganda2 busy nye.. tgk status kawan2 kat GTALK & FACEBOOK, wat aku lagi cuak nak masuk UTP balik.. Boleyh x nak intern je smpai nex year.. then grad trs.. hehe!!

NEXT SEM.. FYP, yg ni kompem akn melekat kat otak dari awal sem smpai akhir sem... lagi x present, lagi 2 serabut.. topic xde lagi.. argh! malas piki lagi.. ilex2 lu.. nak amek MAJOR ape neyh?? seme macam ssh jeee!! adehhh~ Subject laen mesti dengan project, assignment, test, quiz!!! DEMMMMMMM!!!!! Mencikkk nyeeee!!

Dah2..xmo bayang daaa... adioss...!

Wanitoka...

Siape sangke wanie ke terenganu menjadi doc chenta... haha!! credit kepada BUDAK BESAR.. haha.. Skunk ni klu ade masalah hati & perasaan.. Cari la wanie ye kengkawan.. Advance dowh skunk.. Nasehat yg bernas2.. Xleyh gtao la ape yg die ckp kan.. korg tny la die.. mari kita membahan die holiday nnt!! ngeh3.. Btw, tanx wanie atas nasehat2 ko.. siyesly, aku terkejut dengan perubahan wanie.. keep it up babe!! hahaha!!

Sape kate wanie x happy kat treng.. tgk die ngan c boncit tu!!