Tuesday, June 5, 2012

Just Married :)


Hallo.. halllooyaaaaa....
Rasanya dah sebulan lebeyh x update... Baru ada masa ni :)

Syukur Alhamdullilah...
Aku dan Hubby dah selamat di ijab kabul kan 4/5/2012 dan majlis resepsi yang sgt meriah pada 5/5/2012.
Syukur Alhmadullilah, ALLAH permudahkan segalanya...
Leteyh tok sah nak cakap laaaa.. Sangat leteyh.. Gamba kawen pon nampak mcm senyum fake..
Lagi2 my hubby, setiap kali nak snap, kena sebut cheeeseeee... baru leh senyum.. hhihi..

Terima kasih x terhingga kepada Mama & Abah..
Banyak pengorbanan dorg untuk majlis aku hari tu...
Macam2 ada :)
Kami diarak dengan kereta kuda.. (Rasa cam princess)
Then ada kompang yang diamaenkan oleh budak2 je iaitu kezen2 aku je seme.. bila dorg berlatih pon aku x sedar.. dan pertunjukan silat yang super cute from budak sekolah mana ntah.. hihi..
dan tidak lupa pada flower girls kami yang comel2 semenye... hehe :)

Terima kaseh jugak kepada adek aku, Husna.. dia la antara org yg terletih untuk majlis aku ni...
Syukur dia cuti.. boleh tolong teman mama.. harapkan aku, nak dkt kawen pon kn outstation lagi... naseb baek ada die.. SUPER RAJIN... Tapi garang... Grrrrrrr~~ Terima kaseh sgt2...
Dan terima kaseh kat adek2 lelaki aku yg kadang2 rajin dan kadang2 malas... hihi
 Terima kaseh jugak kepada kaum keluarga yang x putus datang membantu ktorg sekeluarga...
Dorg sangat ambil berat tentang majlis ktorg.. banyak bantu mama..
Ktorg x amek catering, masak sendiri.. Dorg yg nak masak... Dan sekali lagi, syukur ALHAMDULLILAH aku dikurniakan keluarga yg besar. ramai datang membantu.. Terima Kaseh sgt2~

Terasa sangat bersyukur dengan nikmat ALLAH berikan kepada aku..
dipermudahkan segala urusan perkahwinan kami. dikurniakan mama & abah yg super awesome. sgt hebat dorg ni.. Dorg idola aku! hihi.. Dikurniakan adik2.. Dikurnikan keluarga yg besar dan mengambil berat. Dan sangat bersyukur dianugerahkan seorg lelaki yang bernama suami yang baek untuk aku. Syukur ALHAMDULLILAH, dia sempurna dimata aku. Alhamdullilah. Doakan jodoh kami ke JANNAH. InsyaALLAH :)

Picturesssssssssss :)












No comments: