Friday, February 10, 2012

Ngaa! Rojak!


Hello Hello ya Mr Blog...
;))

Macam dah lam je x update kan??
yeke? baru je kot...
Since kat office xdpt lagi internet, so i online pkai HP i saja...
Seharusnya malas nak update blog yg ntah pape ni kan...
Bukan ada org baca pon...
Me and Mr Fiance ajer kot.. hihi..
Kan uncle?
Tp, dia nun jauh di sana...
Xdapat online... (rindunya ;(( )
Cepat la balik uncle.. Sobsobs..

Mmmmm... Nak update apa ya malam ni...
Aku xley tdo ni...
Nak tgk TV, seme hampagas je cerita skunk ni...
Mana nk complain pasal ASTRO ni..
Cerita makin ntah pape...

Hummm...
Dah seminggu kerja dengan kerja baru...
So far, xde keje sgt pon.. Rilex je... Sampai aku bosan gilak...
Tp nnati dah dapat ID, laptop n etc, mst la bnyk keje mcm officemate aku tu...
Grrr~~
Bahagia betol skunk ni...
Gi keja breakfast, balik kerja ada mkanan dah...
Malam xyah kua dinner dah...
Bahagia kan?
Skunk baru saya faham...
ALLAH knows better...
Dia suruh saya bersabar, at last, saya dapat yang paling MANIS...;)
Pegi keje ngan abah, balik kerja ngan abah...
Before g keja, mama wat breakfast, balik keja mama dah sedia dinner...
Haish.. gemok la macam ni... makin mengada2 la aku ;))

Sekarang saya pegi kerja sgt sopan okay...
Tiap2 hari pkai baju kurung...
Kalau dulu, rilex je pkai jeans.. hihi..
Skunk nak pkai seluar, segan je...
Boleh je pakai, tp, al maklum la, seluar sy agak x seswai...
Coverall? hihi.. No more coverall for me! yeay! tp, kadang2 kalu training ada site visit, kena la masuk site jgk.. tp, xyah wat keje kat site! yeay! suka sgt2!
Tapi, sekarang mmg xde baju nk pkai g keja selain dari baju kurung.. kalau ada pon..
X berapa nk formal.. kena shopping ni...
En Tunang! cepat la balik, nak shopping ngan awk ;(

Officemate okay2 aja...
Baru2 nak kenal...
Macam sempoi ja... Siap ajak maen futsal, netball, tennis, sempoi la tu kan?
Workstation, superb! saya suka, tp xstrategik macam dulu...
Dulu siap tgk movie, tdo, donlod, u tube, segala apa pon boleh...
Skunk ni nk bkk gmail pon rs cam segan (budak baru la katakan) hehe!

Mmmmmm.. Nak merepek apa lagi eh?
Kena la merepek kat blog since my En Tunang xde ditalian... Kalau x mesti dia boring dgr.. Kawan2 aku ni plk, busy ajer memanjang.. letey je...
Faham2, dorg bnyk gila kerja.. sian dorg.. hihi..

Okay apa lagi?
Saya rasa nak makan sushi...
Rasa nk mkn durian...
Mana nak cari malam2 ni..???
Kalau gtao kat mama pon mahu aku kena ni..
Hikhik...

Ok la.. Bosan.. Zzzzz~

No comments: