Tuesday, May 10, 2011

Symposium?? Ko gile NADOT??


Melepak di KLIA tunggu next flight 745pm...
Life aku minggu ni kat airport je aku rasa...
Udara and Lautan yg luas terbentang...
Dan dikelilingi lelaki..(jgn slah fhm, kerja aku mmg hanya lelaki je yg ramai)
Aku yg memang sedia kasar, makin lgi kasar...
Terasa LOSER gile...
How i wish to be a housewife...
Muehehehe...

Lepak punya lepak di tempat kegemaran smbil usha org2 hot, tergerak hati aku nak cek email... mencari2 dimana port2 yg best utk melepak...
Jumpa la.. lepak dia food garden.. (yela.. nama pon food, mst la best kan)
Order mknan, air, cari port best.. online...
Dan....
Ke-tension-an kerja bertambah2 apabila.........



*klik pada image (klu nak trs baca la)

Mak AIIIII!!!!!!
Balik kerteh nanti ada project laen kowt!!!
Camne aku nak siap kan mende alah ni...
Ape tu... SYMPOSIUM????
Presentation bagai..
19 may kena present...
Ko gile nadot!!
project start 19 kan???
Argh!! I feel like in the hell! *overnye*
Camne aku nak siapkan ni...
Research pon hampagas doww~!
Ko memang gila nadot...
Ko yang sanggop utk komitmen ini,
Ko tanggung sendiri...

Takpe... Nadia2, positive2~
bersusah2 dahulu...
INSYALLAH senang kemudian...

But still... AM SO DAMN TIRED!!
EXHAUSTED!!


No comments: