Saturday, April 2, 2011

History ke-typo-an saya...

Bermula la ceritanya disini...Aku ni terkeal dgn ke-typo-an aku.. ntah la kenapa.. asek typo saja... terok pulak tu ke-typo-an aku... dan ini laahhh jadi point kat membe2 aku nk bahan aku.. adoi... faham2 la dorg kalau bahan, hentaman dia, kalah tsunami.. beselaaa, nama pon dinasour.. seme nak up.. kadang2 nya sikit je... tp, bahan, 5 tahun pon xabes lagi...
Salah satu typo yg dorg asek bahan aku... (ni yg aku igtlaa..tak igt banyak lagi)
"ali nk g bekfes = aku nak g bekfes"
"didini aku ingim = disini aku ingin"
Dan macam2 lagi... kesian saya, selalu dibahan... jahat dorg.. hehe!
Masalah ke-typo-an saya makin menjadi2 sekarang yakni tym bekerja...
sampai kan boss pernah gelak kat sy sambil berkata..
"nadia, awk nk type apa ni??"
Lagi2 kat email. haiyak~! asek typo saja.... bese la, nobody's perfect rite?
Ngeh3~
Saya berfikir secara mendalam kebelakangan ini... sambil2 berfikir tentang ke-typo-an saya dan memakan kismis yg slalu saya amalkan... (konon2 kismis ni utk otak).. tapi, hampagas...
Nak tahu kenapa...??? "malu nk bgtao" hikhik... sila rujuk gama dibawah:




See..see... terkejut aku!
60 buji untuk sebulan?????!!!!!!
no wonder la aku typo... aku mkn ubt utkwat aku typo....
hahahahaha~!!
tgk kwn2~ saya teraniaya.. bukan saya typo sebenarnya...

Adoi la pada pengedar... jgn la typo.. effect kat saya la...
adoyai~


2 comments:

akhimullah said...

patut la typo kaw2..haha

nontampaltampal said...

haha.. awal2 ayat dah typo! :P