Tuesday, December 21, 2010

Bye bye 2010


Waaa~~ *ala2 Mi-Ho*
Sedar x sedar dah nak abes dah 2010...
Bagus laa.. aku benci 2010...
Not a great year for me...
Disaster year ever! haha!
Tapi, dalam 2010, banyak mengajar aku erti kehidupan...
Yang paling beerti, FAMILY ...
Dan Erti FRIENDSHIP...

Even Tuhan tarik sorang kawan, Tuhan bagi banyak kawan lagi..
Saya ada Sha Dusuki, DINASOURS, Nana, INKERT2009, dan ramai lagi..
Dan..
Even Tuhan tarik 1 "Love"..
Tuhan bagi banyak True LOVE...
Tuhan bagi kesedaran yang mana satu Cinta palsu & Syurga cinta..(chewah!)
Even, pada awal Semester slalu SV tegor sebab FYP x gerak,
Tp, Tuhan bagi saya siap FYP dengan jayanya dan SV puas hati (dia kata, tp xtahu la) haha!
Even study saya agak tungang terbalik pada awalnya,
Tuhan bagi saya petunjuk untuk trs belajar...
Dan yang paling bermakna,
dengan dugaan yg Tuhan bagi, InsyALLAH saya makin dekat kan diri dengan Tuhan..
Dan Tuhan bagi saya sedar betapa saya beruntung mempunyai keluarga
yg sgt sayang dan ambil berat tentang saya..
ALHAMDULLILAH...

2010...
Aku jadi makin dewasa or matured.. (maybe) haha!
*saya sengal bila bersama DINASOURS je, tp, saya matured*
har har har~~~
Dah habes belajar, & alhamdullilah dah dapat kerja...
Tapi, xsempat nak mengangur jap! hehe!
Leteyh! hehe!

Kesimpulanya...
Tuhan bagi saya happy pada awal 2010,
Tuhan bagi dugaan pada tgh2 2010,
Tuhan bagi kebahagian pada akhir 2010,
Syukur ALHAMDULLILAH...
Semua ini untuk masa depan saya untuk menempuhi dunia luar, dunia kerja or master...
ALHADULLILAH...

=)

Azam baru: TRUE LOVE maybe?? hikhik ;p


No comments: