Sunday, October 3, 2010

Muzikal Tun Mahathir

Ape yg seronok sgt tu??
hehe.. xde la pape pon... tapi, seronok laaa jugak...=)

30sept2010..
pukol 3, lepas class dari UTP ke Istana budaya untuk tgk teater...(semangat KAw2)..
Okay, dgr macam boring.. Mula2 aku pon igt boring...
Lagi2 Musical Tun Mahathir... Sebab b4 ni tgk teater kat UTP je..
Bukan nak kata teater UTP boring, tapi, maybe bukan jejaka2 yg handsome berlakon...
Opsss! tp, kawan aku pompuan cun je blakon teater...hehe..

Mula2 wanie yg patut pegi since tiket dah abes...
Skali, last minute wanie ade SEMINAR FYP..(haih wanie, rezeki aku zizan(zizan nin okay, bkn zizan raja lawak) ngan aku..lalala~ jgn marah.. hikhik ;p

Sampai KL dalam 530.. hapeee lagi, sesi photoGEDIKS la jawab nye kami ber5.. hehe~



Sikit je ni... ada lagi, rajin2 la menjenguk facebook kami ;)

Teater start dalam 830pm-1130pm.. kalah hindustan nok!!
Tapi, pereeehhh pergh! pergh! saya sgt kagomm!! kagom dengan kehenseman ZIZAN!! AUUUWWWW!!!!
Opsss!! lari topic pulek.. kagom dgn jln cerita ni even props die x begitu menarek, tp, bg i okay jassss... best jasss.. sbbnya, zizan menceriakan pentas itu.. AUWWWW!!!
Tapi, teater ni bagus la utk aku yg tak berapa nak pandai sejarah ni kan.. memberi kesedaran perjuangan Tun Mahathir untuk MALAYSIA dan mula menyedari sumbangan dia terhadap MALAYSIA.. Terima kaseh Tun.. Jasa mu kami kenang *sobsob*.. SAYANG TUN! =)



okay2~ okay~ Stop stop.. Mari kita lihat ini pulak.... AUUUWWWWWWW!!!!






Okay, macam beauty and the beast.. hehe.. Tp, dia sgt handsome okay!! softspoken plk tu.. AUUUWWW!! AUWWWW!! caer I nokkksss~~ hehe..


Ada lagi..... Hehe!





Maybe orang laen tak excited macam aku kot.. tapi, ntah, excited lelebey.. hehe.. thanks WANIE...! haha.. & thanks a lot to Zaf, Dnaz, PIpaaa and Ekin.. Sorry nana xdapat lepak malam tu.. dah lewat..

Dan yg paling best smapi di utp dlam pukol 6am dan kena booking lab pukol 8am.. terbaek! (tapi, aku x pegi pon) overslept.. ngee~~







=)

4 comments:

nontampaltampal said...

aish... ko update dulu? ahha~~ xpexpe..

oh,, br mcm ak sikit perasan,,, byk giler gamba ko~!!!!!!

NaDiaSaBry said...

har har har.. mmg la bnyk sebab bkn aku yg pegang camera.. ngee~

MaMaikah? said...

zzzzzzz nad zzzzzzzz..haha

NaDiaSaBry said...

har har har.. xde pape nak ckp?? kosong kaw2~ hahahaha