Saturday, May 15, 2010

;'(


"what u give, u will get back.."

betol la tu..
aku dapat ape yg aku bagi..
masa, tempat yg sama..
dari konon2 "bf"...
sampai "bff"...
semua pada masa yg sama...
STUDY WEEK

Awak...
Saya mintak space..
saya bagi awak space..
bukan bermakna saya bg "lampu hijau"..
3 minggu je lagi..
tak boley tngu..
ape yg awk ckp sblm ni??
"SANGGUP TUNGGU"
" I really miss you"
Ape tu??
Saya sebenarnye siape?
Ape yg awak nk dari saya?
Cube awak terus terang..
Kalau awak x sngup, xsuke dgn cara sy..
ape yg sy nak..
nape x cakap?
saya kasi awak peluang..
kali kedua utk awk buktikan..
ape yg awk bg?
KOSONG
Jangan cakap kalu tak betol..
yup..
salah saya sebab percaya kat awak..
tapi, ALLAH tu ade..
DIA tunjuk kan saya siapa awak..
Jangan cari saya lagi..
sebab semua tu buat saya sakit hati..
Moge awak happy dengan sape2 yg awak pilih..
Selamat tinggal..

Friend..
What happened to you??
Aku tak faham..
Ya..
aku ada wat salah..
tp, aku bukan nak..
aku terpaksa..
Klu boley aku nak ikut mana ko pegi..
sorry..
kau nak lari dari aku...
its okay..
its up to you..
maybe selama ni ko fikir aku ni penyebok..
or pape..
aku terima..
its okay babe..
i know.. i'm not a good friend..
hopefully, u r happy with ur new friends and life..
good luck for you babe..
take care..
aku tao, ko takkan baca blog aku..
maybe ko xtahu pon pasal kewujudan blog ni..
whatever it is u r still my good friend..
i always love you babe..

seme jadi dalam masa study week..
masa tgh suntuk2..
nak study pon x sempat..
tak nak fikir, tapi fikir jugak..
tp, sy yakin ALLAH bersama saya..
ALLAH bg balasan setimpal dgn ape yg saya buat..
Saya terima, Saya Redha..
Saya bersyukur family dan kawan2 sy yg sgt baek disini ade
bersama saya..
Terima kaseh..

P/s: saya nak abah & mama ;'(

2 comments:

Urutoraman K said...

ya betul, yakin Allah SWT ada dengan kita.
pasal Dia memang selalu dengan kita, dalam masa baik dan masa buruk.

kalau aku kena macam ni pun, konfem aku tak boleh nak stadi. tapi, Nadot, sikit je lagi ni. lagi 2-3 minggu je. jom kite berusaha lupakan benda-benda yang buat kita sedih buat sementara waktu.

aku rase, kawan ko mesti faham keadaan ko sekarang. kalau dia still tak faham, try explain kat dia.

all the best Nadot. if you still have problems, share it with your friends, and don't face them all alone. :)

NaDiaSaBry said...

hehe.. thanks ultraman.. =)