Friday, April 16, 2010

*ikhlas @ tak*

kadang2 aku terfikir... macam mana nak tahu seseorg tu ikhlas atau tak..
tak kira la, dari segi, kawan ke, couple ke.. dalam segala aspek..
humm.. macam mn nak tahu seseorg tu betol nak kite atau untuk gunakan kita untuk kepentingan dorg.. aku takde la kate aku ni baek smpai org nak amek kesempatan kan.. tp, kekadang aku terfikir.. die ni ikhlas ke tak.. kenapa tetibe? & ade jugak kenapa tetibe takde, then, tetibe ade.. sesuke hati, sesedap rase je.. haihh.. kalau la ade boyfren macam edward cullen, boley la mintak tolong bc kan fikiran org.. tp, sape nak tolong bc kan fikiran edward utk aku?? haha!

ikhlas atau tak, tuhan sahaja yg tahu.. klu seme org tao org tu ikhlas ke x, xde la org gado2 dlm dunia ni.. seme hidop aman jee.. oh! bahagia siot.. takde la kt selalu berdepan ngan org2 mcm ni kan.. haih.. aku ekceli da bosan hidop macam ni.. baru je nak baek, ade je cite2 tak sedap nak dgr.. dan, dah lame kenal pon still xley tahu die tu betol2 ikhlas ke x.. kadang2 kita ikhlas ngan org, tp, org tu wat kite cam taik je.. hampagas betol.. kekadang geram jgk.. tp, nak wat camne lagi dow.. tak dapat wat pape.. sbb kite pon tak taoo kan.. maybe dieorg ade sbb buat mcm tu..
humm.. xpela.. aku ni pon bkn nye baek sgt kan.. huhu!

bosan aaa post camni! chow~

2 comments:

Urutoraman K said...

not knowing what people have in their mind,
does that not make life much more interesting?

bila ada orang buat-buat cerita pasal ko, diorang actually dengki dengan ko and ko patut rasa bangga pasal at least ko ada something yang diorang takde. maybe ko lagi pandai, lagi kacak...eh, cun dari diorang or apa-apalah yang boleh buat mereka tak puas hati.

(haha, tolong jangan ikut nasihat perenggan di atas. -_-" )

apa yang penting, dalam semua benda ko buat, ko ikhlas. mereka ikhlas ke tak, itu hal mereka. yang penting ko dah buat yang terbaik selaku manusia berakal dan bertamadun.

yeah! go cik nadot!

nontampaltampal said...

hakhak..
rs ny ko boleh tgk n taw keikhlasan seseorg tuh..
yg penting,, kita ikhlas.. :)