Thursday, December 17, 2009

aku seorang MANAGER....

hidup aku sangat tenang hari ini..
tao kenape?
sebab hari ni hari mengulor sedunia...
bukan aku seorang shj yg mengulor.. boleyh kate seme trainee dept PRE mengular..
kenapa?
sebab kami dah xde mood nk bekerja..
jgn salah faham..
kami da siapkan kerja mngu ini sebelum khamis!
dan bile khamis... woot~ woot~
merdekaa!! weeeee~~!!!
datang keje kol 815am.. alang die bg 4 kan?
baek aku wat perangai 4..
smpai office, konon2 nak wat final report...
tp, mood xdtg2.. then kami pergi breakfst smpai kol 10..
msk ofic, lepak bermain facebook.. sgt gembira, sbb semua meeting.. huhu!!
kua lunch awal! lepak2.. kol 2 masok.. kua blk.. haha!
hari ni sgt bebas! aku xkesa dah nk kate ape.. sbb alang dpt 4,
aku wat perangai 4..
conclusion nye..
hari ni aku dtg just utk tnjuk muka..
xsabar mao BALIK KAMPONG!! weeeyy!!
plus MYRA dtg,, hekhek!!
skunk menungu mase balik.. huhu~
hidup ku seperti manager di deparment ini..

No comments: